افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب

مقدمه

هدف از ارائه این مطلب بررسی علل افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب می ‌باشد. اسید کلریدریک به‌دلیل خواص منحصربه‌فردی که دارد اکثراً در صنایع مختلف مورداستفاده قرار گرفته و مشتریان زیادی به خود جلب کرده‌است.

با افزایش کاربرد کلریدریک 33 درصد در تصفیه آب و فاضلاب  ،  اعلام شد که تولید و عرضه اسید کلریدریک برای استفاده در این صنایع به نسبت ۲۰ درصد افزایش یابد. این محصول با توجه به خواص ضدعفونی کننده و ضد باکتریایی خود  ،  به عنوان یکی از مواد اصلی در فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود.

این افزایش تولید اسید کلریدریک نشان دهنده رشد صنعت تصفیه آب و فاضلاب و نقش مهم این محصول در بهبود کیفیت منابع آب و حفظ محیط زیست است. شرکت صنایع کلریدریک ایران با داشتن چندین سال سابقه  درخشان در زمینه فروش اسید کلریدریک توانسته است به یکی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده تبدیل شود و مشتریان زیادی را برای خود کسب نماید.

یکی از مهم ترین هدف های این شرکت تهیه و تامین محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب برای خریداران و مصرف کنندگان میباشد که برای این کار انبارهایی را در سطح کشور فراهم نموده و اسید کلریدریک را به صورت گسترده در آن موجود نموده است .

خریدارن محترم میتوانند اسید کلریدریک خود را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.جهت دسترسی راحت مصرف کنندگان نیز شعباتی را در سطح کشور از جمله تهران و تبریز ایجاد کرده ایم تا بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت خرده و عمده در بسته بندی های مختلف تهیه نمایند.

در سه ماه دوم سال جاری تقاضا برای خرید اسید کلریدریک از سوی کارخانجات و تولیدکنندگان و کشورهای خارجی به دلیل استفاده در صنعت آب و فاضلاب افزایش یافته و این مسئله باعث ایجاد کمبود در بازار می شود چون تولید فعلی پاسخگوی این مقدار از نیاز بازار نمی باشد.

از این رو افزایش ۲۰ درصدی عرضه اسید کلریدریک 33 درصد بهترین پیشنهاد برای حل این مشکل می باشد. که با عملی شدن این طرح یعنی افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب  ،  نیاز کارخانجات و تولیدکنندگان به ماده اولیه بر طرف شده و صادرات اسید کلریدریک و محصولات مرتبط از سر گرفته می شود.

برای اجرای این طرح  ، همکاری کارخانجات و شرکتهای تامین کننده الزامی میباشد .شرکت صنایع کلریدریک ایران برای افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب وارد عمل شده و انبارهای خود را از این محصول موجود می نماید.

هدف اصلی از اجرایی شدن افزایش ۲۰ درصدی عرضه اسید کلریدریک 33 درصد تامین نیاز بازار داخلی و خارجی بوده است تا هیچ گونه کمبود و مشکلی از جهت تامین اسید کلریدریک به وجود نیایید.

طبق محاسبات و برآوردهای انجام شده   ،  افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تامین نیاز کارخانجات و تولیدکنندگان و صادرات کافی میباشد و میتواند مشکل کمبود را حل نماید.

 

 

افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب شکل دو

 

 

افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب در ۳ ماهه دوم سال جاری

در این مطلب دلایل افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب در ۳ ماهه دوم سال جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد. شرکت صنایع کلریدریک ایران جهت تهیه و تأمین نیاز بازار داخلی و خارجی دست‌به‌کار شده و این محصول را به صورت گسترده از برندهای معتبر و مطح کشور تهیه و تامین می نماید .

اسید کلریدریک یک محصول با میزان مصرف بالا و کارایی های فراروان میباشد که همیشه مورد توجه صنایع بزرگ و کوچک کشور بوده است.

صنایع بزرگی که از اسید کلریدریک به عنوان ماده اولیه شیمیایی استفاده میکنند میتوان به صنایع آب و فاضلاب   ، صنعت فولاد   ، صنایع پتروشیمی   ، صنایع داروسازی و صنایع کشاورزی اشاره کرد.صنایع نام برده شده جزو صنایع کلان کشور بوده که دارای زیر مجموعه های فراوانی میباشند .

مهم‌ترین کاربرد و بیشترین استفاده اسید کلریدریک در تصفیه آب و فاضلاب است که بیشترین اهمیت را در این زمینه دارد .اسید کلریدریک به عنوان یک منبع اسید قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا PH آب را کاهش داده و به مقدار مناسب برای انجام فرآیندهای تصفیه کمک کند. همچنین  ،  اسید کلریدریک ممکن است برای حذف رسوبات  ،  تصفیه ذرات معلق و بهبود کارایی سایر فرآیندهای تصفیه نیز استفاده شود.

بنابراین  ،  استفاده از اسید کلریدریک در تصفیه آب و فاضلاب به منظور تنظیم PH  ،  حذف رسوبات و بهبود عملکرد سایر فرآیندها بسیار حائز اهمیت است. از عواملی که سبب افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب شده است میتوان به افزایش نیاز تصفیه آب و فاضلاب به دلیل رونق صنعتی  ،  رشد جمعیت یا تغییرات دمای هوا   ،  نیاز به بهبود فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب  ،  افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها  ،  تغییرات در شرایط زیست‌محیطی مانند PH  ،  دما و ترکیب شیمیایی آب اشاره کرد.

بالا بودن کیفیت اسید کلریدریک و محصولات تولیدی مرتبط با اسید کلریدریک   ، میزان تقاضا برای این محصول را از سوی کشورهای خارجی نیز افزایش داده است از این رو به دلیل بالا بودن تقاضا خرید اسید کلریدریک برای تامین نیاز کارخانجات و تولیدکنندگان و افزایش میزان صادرات باید عرضه این محصول افزایش یابد.

جهت تأمین مواد اولیه کارخانجات تولیدکننده برای افزایش ظرفیت تولیدشان باید این ماده به‌صورت مداوم و مستمر در اختیارشان قرار بگیرد .همچنین به‌دلیل افزایش جمعیت و صنعت‌ها و نیاز به تصفیه آب و فاضلاب   ،  نیاز به اسید کلریدریک افزایش خواهد یافت. ولی در ۴ ماهه دوم سال جاری تولید فعلی پاسخ‌گوی این نیاز نبوده و باید تدبیری چون افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب توسط تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام بگیرد.

برای جلوگیری از بروز کمبود اسید کلریدریک در بازار   ،  تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان درصدد این هستند تا افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب را عملی سازند.

تأثیرات مثبت افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب

افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب تأثیرات مثبتی را برای اقتصاد کشور در پی خواهد داشت که در این مطلب آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم .

اسید کلریدریک یک ترکیب شیمیایی کاربردی بوده که مصارف بالایی در صنایع کشور دارد از این رو تولید و عرضه این ماده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب بنا به دلایلی که در مطالب قبلی به آن اشاره شده است میتواند تاثیرات بسزایی در تقویت تولیدات محصولات شیمیایی و صنایع دیگر داشته باشد. همچنین  ،  ممکن است باعث افزایش رقابت و کاهش قیمت‌ها در بازار شود. این تغییرات ممکن است بر تولیدکنندگان  ،  مصرف‌کنندگان و بازار به طور کلی تأثیرگذار باشد.

اسید کلریدریک به‌عنوان ماده اولیه بسیاری از صنایع کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و چون دارای مصارف بالایی میباشد باید در زمان ممکن تولید و به بازار عرضه شود تا از بروز خسارتهای جبران ناپذیر جلوگیری کرد.

علت افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب در سه ماه دوم سال جاری بدلیل فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب میباشد که در پایان سال نیاز به این محصول افزایش یافته و میزان مصرف بالا میرود. و چون تولید فعلی نمیتواند پاسخوگی نیاز فعلی باشد از این رو باید افزایش عرضه از سوی کارخانجات و صورت بگیرد.

تغییرات در شرایط زیست‌محیطی مانند PH  ،  دما و ترکیب شیمیایی آب نیز ممکن است نیاز به تعدیل مقادیر اسید کلریدریک را الزامی کند  بخصوص در سه ماه دوم سال که بیشترین استفاده را دارد.

با توجه به موارد مصرف بالای این ماده در سه ماه دوم سال باید راه حلی برای حل کمبود این ماده اندیشید که بهترین راه حل افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب ازسوی کارخانجات و تأمین‌کنندگان این محصول می‌باشد تا واحدهای صنعتی و تولیدی ماده اولیه خود را دریافت نموده و ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

با افزایش 20 درصدی تامین اسید کلریدریک برای تصفیه آب و فاضلاب نیاز مصرف‌کنندگان تأمین شده و مشکلی از بابت اسید کلریدریک و کمبود آن وجود نخواهد داشت در نتیجه واحدهای تولیدی و صنعتی به تولید خود ادامه داده و رشد داخلی و خارجی را به ارمغان خواهند آورد.

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

نظرات شما
وحید  در تاریخ 20 جولای, 2024

خسته نباشین
با توجه به میزان فاضلاب تولیدی ، مقدار سفارشات ما متغیر هست این امکان وجود داره که هر مرحله ، میزان متغیری رو سفارش بدیم؟؟؟

iranhcl  در تاریخ 20 جولای, 2024

سلام و وقت بخیر
برای رفاه حال مشتریان در میزان ثبت سفارش محدودیتی وجود نداره

reza  در تاریخ 15 سپتامبر, 2024

سلام حجم مصرف ما خیلی زیاده می خواستم بدونم حداکثر میزان خرید چقدر میتونه باشه؟؟؟

iranhcl  در تاریخ 15 سپتامبر, 2024

سلام و درود شما با توجه به میزان مصرفتون می توانید در تانکرهای 25 تنی سفارش بدین

reza  در تاریخ 16 سپتامبر, 2024

بخاطر کمبود تولید قیمت اسید بالا رفته منتهی از شرکت شما با قیمت مناسب خریدم

iranhcl  در تاریخ 16 سپتامبر, 2024

ممنون نظر لطف شماست همواره هدف این شرکت ارائه نازلترین قیمت موجود در بازار می باشد

ثبت نظر